25 Aralık 2008 Perşembe

4. Sınıf İllüstrasyon Öğrencilerinin Dikkatine!

Arkadaşlar biliyorsunuz Final Projesi için iki seçenek belirlemiştik. Ayrıntılar şöyle:

1. Seçenek: Taç "BİR DE SEN TASARLA" yarışması. Bu, nevresim deseni yarışması. Ayrıntılı bilgiyi ve katılım formlarını http://www.tac.com.tr/ adresinden alabilirsiniz. Sizden beklediğim, nevresime uygulanabilecek özgün ve yaratıcı illüstrasyonlar yapmanız. Araştırmanızı yapın, piyasada nasıl nevresimler var? Onlardan istemiyorum :)
İllüstrasyonu etkili biçimde kullanmalısınız. Yapmanız gereken;

1 Adet nevresimin ön yüz tasarımı (50X70) Ama bana getirirken A3'e çıkış alın. (Yarışma için 50X70 çıkışı en az 3mm olan fotoblok üzerine alacaksınız. )

1 Adet nevresimin arka yüzü tasarımı (Bir renk, pattern ya da motif yinelemesi kullanarak çalışmanın konseptiyle bağlantılı olmalı) A3'e çıkış

1 Adet çarşaf tasarımı A3'e çıkış

1 Adet yastık yüzü tasarımı (isteyen iki yüzünü aynı yapar isteyen tasarımının gereksinimine göre önünü arkasını farklı yapar) A3'e çıkış

Teslim Koşulları: İşleri photoshopta materyalin üzerine uygulayın. Bana hem A3 çıkış hem de CD içinde 300 Dpi Tiff ve Jpeg formatında getirmeniz gerekiyor.

Bu çalışmada sizlerden grafik tasarımcı ve illüstratör olmanın farkını ortaya koyabilecek işler bekliyorum.
.....................................................................

2. Seçenek: Bardak altlığı, Amerikan servis, Peçete, Bardak, Ayraç, İskambil Destesi, Tarot Kartları gibi seçenekleriniz var. Burada daha özgürsünüz ama yine de bazı kurallar var.
Diyelim bunlardan birini seçtiniz, en az 6 parçalık 2-3 set istiyorum. Örneğin 6 bardak altlığı, 6 peçete, 6 bardak üzeri. Ya da bir deste Tarot. Hangisini seçerseniz seçin, her parça en az 6 parçalık bir seri olmalı. İşin boyutuna göre 6'lık 2 veya 3 seri olabilir. Zaten birebir görüşmelermizde harkese kaç tane yapacağını söyledim. Yine de buraya yazıyorum.

Teslim Koşulları: İşleri photoshopta materyalin üzerine uygulayın. Bana hem A3 çıkış hem de CD içinde 300 Dpi Tiff ve Jpeg formatında getirmeniz gerekiyor.

Final Tarihi: 07 Ocak 2009 Çarşamba
İşler 14.00 / 16.30 arası alınacaktır. Zamanında gelmeyen işleri teslim almayacağım. "Hasta oldum", "Dijital çıkışta çok sıra vardı","Aa teslim bugün müydü", "Çıkış alamadım, flashdiskten bakabilir miyiz" ve "Hocam ben size yarın mail atayım" gibi cümleler geçersiz işlem yürütüp reset atmama neden olabilir dikkat!

Kolay gelsin.
Elif Songür Dağ

Hiç yorum yok: