15 Haziran 2009 Pazartesi

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GSF MEZUNİYET SERGİSİ 2008-2009

2008-2009 eğitim öğretim yılına yeni binasında başlayan Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, buradaki ilk mezuniyet sergisini 22 haziran 2009 tarihinde düzenleyecek.

AFIS DAVETIYE_CONV

Bünyesinde bulundurduğu resim, heykel, seramik, grafik, içmimarlık ve çevre tasarımı bölümleriyle 23. mezuniyet sergisini düzenleyecek olan fakültenin dekanı Sayın Prof Hüsnü Dokak açılacak olan sergiyle ilgili olarak şunları söylemiştir:

“Gençlerimizin eğitim aldıkları atölye mekânlarında yarattıkları mezuniyet işleriyle buluşarak, hem eğitim aldıkları hem de sanatçılığa adım attıkları bu çatı altında görüş alışverişini güçlendirecek bir iletişim ortamını yaratmış, yakalamış olmaktan dolayı mutluyuz. 2008–2009 öğretim yılı ve bundan sonraki yıllarda vereceğimiz mezunlarımızın sanatsal eğilimlerini, eğitim mekânlarında görmenizin ve değerlendirmenizin gururunu yaşamaktayız.”

Bütün bölümlerin son sınıf öğrencilerinin bitirme projelerinin görülebileceği serginin açılışı 15.30’da Güzel Sanatlar Fakültesi Yeni Binası Sergi Salonunda gerçekleştirilecektir

Detaylı bilgi için http://www.gsf.hacettepe.edu.tr/ web sitesine ziyaret edilebilir.

Sergi Yeri: Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yeni Bina, Sergi Salonu/ 06532 Beytepe / Ankara

Sergi Tarihi: 22 Haziran 2009 saat: 15.30

İletişim Adresi: Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanlığı 06532 Beytepe / Ankara

İletişim Tel: 0312 2976840/ 41

Hiç yorum yok: